تخته سیاه

سر مایه های هر دلی حرف هایست که برای نگفتن دارد

تخته سیاه

سر مایه های هر دلی حرف هایست که برای نگفتن دارد

۸۹

سلام دوستای خوبم ! سال ۸۸ ام با همه ی خوب و بدش تموم شد .

اما با شروع سال جدید برای همتون یه عالمه ارزوهای قشنگ دارم. داشتم فکر میکردم واسه کی باید چه ارزویی بکنم ؟ اما دیدیم بهترین دعا اینه که واسه همتون سر ۷سین نوروز از خدا فقط  سلامتی بخوام و ارزو کنم به همه ی ارزوای خوبتون برسین.

                                                   

 

                                                               سال نو مبارک

نظرات 2 + ارسال نظر
سهراب پنج‌شنبه 19 فروردین 1389 ساعت 05:41 ب.ظ

تقدیم به خواهر گلم شادی

تو چطور می گی که من برای تو کم بودم
منی که عاشق ترین عاشق عالم بودم

تو فقط دیده ی گریون خواستی
من برات قلب پر از خون بودم

آخه تو فقط یه عاشق خواستی
اما من گذشته از جون بودم

تازه انگار داره باورم میشه من و تو سایه و نوریم
تازه انگار داره باورم میشه با هم و از هم چه دوریم

بین ما پنجره ای باز نمیشه
بین ما قصه ای آغاز نمیشه
بین ما همیشه یه دیواره

توفقط دست نوازش خواستی
من سراپا غرق خواهش بودم

تو همیشه در پی بهانه ها
اما من حدیث سازش بودم

آره تو یک دل سپرده خواستی
چه کنم که سر سپردت بودم

منی که ساده به خاک افتادم، بایدم ساده بدی بر بادم
راستی لعنت بر من دیوونه که به تو قلبم رو چه آسون دادم
تو چطور می گی که من برای تو کم بودم
منی که عاشق ترین عاشق عالم بودم.

دریا دوشنبه 20 اردیبهشت 1389 ساعت 05:08 ب.ظ http://www.daryaa.blogsky.com

غروب یک غریبه, دنیا عجیب غریبه
یکی کنار دریا, یکی دریا ندیده
یکی ثروت شاهی, یکی دست گدایی
یکی عاشق خسته, یکی دلش شکسته.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد